Uppdatering.

Min helg gick på tok för fort men var väldigt bra...

Fredag; Heldag hemma hos Charleen (min syster)
               Gick ut och åt med Ardit!

Lördag; Kollade fotboll hemma hos Caroline, surade LITE över förlusten!
               Förfest, sedan vidare till Clubpremiär på Lilla Helfwetet med dryck + plockmat!

Söndag; Ägnade en heldag på badhuset med mina syskonbarn, Denise & Michelle!
                Film + mys med Patrik & Charleen.


Jag är förtillfället väldigt kluven, vet inte alls hur jag vill göra efter sommaren längre!
Förutom att jag vill tjäna pengar. Oslo ligger fortfarande som prio1, men känns ändå lite onödigt... Man kan ju trots allt tjäna pengar i Sverige också och det är betydligt närmre till folk man tycker om!
Förslag?


Väntar på att Fia ska komma hem nu i Juli ?  kanske kommer det kännas betydligt klarare och bättre då!

Mamma (nej. ursäkta, ALLA) påpekar körkortet!
Så jag har bestämt mig för att sätta igång! Blir att läsa teori (+ matte) i sommar!

Ikväll ska jag jobba! Funkar bra med tanke på vädret, låt oss hoppas på bättre...

Linnéa - Tanka "Love - Matt White", den får en att bli varm! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback