"Aldrig fucka upp!"

Då var även Jens Lapidus andra bok "Aldrig fucka upp" avklarad...
En mycket bra bok, förstår inte varför den har fått så dålig kritik!
Kanske kan det bero på att man från början tänker att det är en fortsättning på hans fantastiska debutbok "Snabba cash!"
Vilket det inte är - inte alls samma karaktärer, samma handlig eller stil! Helt olikt...
Läste en kritiker som skrev att det verkade som om Lapidus hetsat ihop storyn och att den är tunn! Jag instämmer inte alls - boken är relativt tung och välgjord!

Jag har bara ett råd till er som ska läsa "Aldrig fucka upp" koppla bort allt vad "Snabba cash" innebär och lägg all fokus på den nya handlingen!

Jens Lapidus har ju trots allt lämnat ett hål, en total öppning för en fortsättning på "Snabba cash"  - TRO MIG, det måste... det kommer en fortsättning!
För de som är riktigt otåliga, som har haft svårt att släppa de karismatiska karaktärerna i "Snabba cash" kan jag ju meddela att den kommer att visas på bioduken inom ett år...

Nu tillbaka till fotbollen. ingen rysare precis!
however. jag bara älskar honom... ZLATAN!


Linnéa - "Den som väntar på något gott ;)"

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Grymt kul tjejen!

Du har en läsare i mig!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback