Måndagsbarn

Så var man återigen hemma efter en kort visit i Göteborg.
I det stora hela har vi haft det väldigt bra!
Vi började med en ypperlig lunch samt jordgubbar/grädde hos farmor och Stickan sedan kom vi (efter att ha åkt fel x antal gånger) fram till hotell Panorama.
Alla felsvängar tog på nerverna så vi skyndade oss ner till relaxavdelningen och hade det härligt i bubbelbadet, utomhus som inomhus.
Sedan blev vi hungriga och Ardit hade tänkt att vi skulle ut och äta på något fint ställe. Men ni som känner mig väl, vet hur seg jag kan vara och att jag har en stark vilja. Jag var sjukt sugen på en pizza! Så då blev det så... haha!
Klockan 23.30 gick vi på Mamma Mia på nya Filmstaden, sjukt stort! Jag tyckte den var jättebra, älskar ABBA men min älskling somnade och kände inte igen mig. haha!

         



SÖNDAG:
Åt sjukt god frukostbuffe och njöt av efterlängtat kaffe.
Skrek som en dåre på Liseberg, haha!
vår hemfärd var behaglig!
vi åkte och handlade och lagade mat tillsammans.
började se på Batman begins tills Ardit blev för trött och la sig. Jag, däremot, var helt såld och såg hela!

MÅNDAG:
sömn sömn sömn.
Jobbat 13 - 21
mina vänner är på måndagsklubben men för min del väntar - sömn sömn sömn!

Natti / Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback