mitt 2008

Något sånt här har man inte fått se i min blogg tidigare =)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade hemifrån
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag glömde bort det förra året!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej. mina vänner kan knappt gta hand om sig själva =)
4. Dog någon som stod dig nära?
nej, tack och lov!
5.Vilka länder besökte du?
Spanien. Norge. Danmark (dåligt med resor i år)
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mindre stress
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
5 juni
8. Vad var din största framgång 2008?
Flytta ihop med maal & fia, samt alla besök i Landskrona!
9. Största misstaget?
Om jag sårat någon. så förlåt!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja
11. Bästa köpet?
inget speciellt i år, gillade förmodligen det bästa! jeans kanske...
12. Vad spenderade du mest pengar på?
hyran, norge, kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, min student och mina beloved. MUSIK!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Hela Kontor house of house-skivan!
(inkl. alla househits under året)
Benen på ryggen
Ella ella'la

Daggmask haha!
It´s true
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
kanske gladare? lite lugnare iaf...
16. Vad önskar du att du gjort mer?
sparat mer pengar kanske.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
grubblat och oroat mig.
18. Hur tillbringar du julen?
enkelt för första gången med mamma och pappa.
19. Blev du kär i år?
Jag var kär under året ja :)
20. Favoritprogram på TV?
i huvudet på gynning
21. Bästa boken du läste i år?
alla Steig Larsson
22. Största musikaliska upptäckten?
Otis Redding. MGMT
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
cykel bland annat
25. Något du önskade dig men inte fick?
SATC-boxen
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade sexparty haha
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
nej då!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
snygg
29. Vad fick dig att må bra 2008?
MUSIK, bra filmer och nära och kära
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law
31. Vem saknade du?
fröken olander, familjen, ardit (när jag var i oslo)
32. De bästa nya människorna du träffade?
Maren, linkan-brudarna och andra sköna peeps


Kommentarer
Postat av: susan & tyra

kikar in...



god fortsättning



kramar :D <3

Postat av: Majsan

Gullunge:) saknar dig med:)

2008-12-29 @ 14:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback