fredag fredag!

...Återigen, äntligen!!
 Veckan har sprungit iväg och jag har varit sleten efter jobb och annat men nu är det helg och jag & Amalia känner oss friare än någonsin.
Det är bara vi två och vi kan göra precis vad vi vill igen!
kissa med öppen dörr, gå runt i underkläder, inte behöva störa oss på massa disk!
Dessutom behöver jag inte gå runt och oroa mig över att lägenheten ska brinna ner längre!
Vilket för övrigt hade varit det jävligaste som kunnat ske just nu i och med att vi inte fyllt i försäkringspappret.

Nåväl med dessa enkla rader önskar jag mina älskade läsare, (som jag precis nämnde - bara 490 000 mindre läsare än blondinbella - BUT STILL GOING STRONG!) en trevlig helg!

På återseende imorgon!
I'm free. I'm young. I'm beautiful. och nyklingen...  I'm singel!

KRAM LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback