christmas tree

Idag jag varit igång hela dagen, ÄNTLIGEN är jag klar med alla julklappar, lite smådetaljer som återstår bara.
Sedan så har jag gått runt till säkert alla salonger son fixar naglar i Halmstad i hopp om att finna någon tid. För er som inte vet, är jag en extrem nagelbitare - men nu måste jag sluta. På senaste har jag bitit så mycket att mina fingertoppar värker. (överdrivet, men nästan!)
Tyvärr var det fullt överallt, men NU fick jag tag på en som kanske kunde hitta någon tid innan nyår...
På tal om nyår, så är det fortfarande en del frågetecken men idag kommer fia hem och jag tror vi ska prata om det!


Vi har även klätt julgranen...


"Sådär jaa."
  
Ängel, hjärta, stjärna!
I år blev den väldigt enkel, men fin...
Hur ser eran gran ut?!
KRAM LINNEA

Kommentarer
Postat av: Amelie

Jag kan fixa tid till dig för naglar om du vill. Loiis gör sådana :) Jag ska också göra fin, fina naglar till nyår. Pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback