Uppdatering.

I torsdags träffade jag Menzur och vi satte oss på harry's och käkade kycklingvingar...  MYSIGT MYSIGT, men till slut stod vi inte ut med varandra och han körde mig till Nils. Egentligen skulle vi på lars winnerbäck, men då regnet öste ner så blev det mindre attraktivt och jag fick istället skjuts hem och sedan kom Ardit!

      



FREDAG; Allmänt seg och inte särskilt sugen på att göra något alls. Tillbringade en hel del till till min älskade stieg larsson, tills Ardit kom och störde oss och vi kollade på film istället.

LÖRDAG; jobbade som vanligt...
Sedan ringde Amalia och sa att tjejligan skulle ses hemma hos Sus för att äta hennes goda hemmagjorda hamburgare. Vi spelade ett frågesportsspel, där Sara tog hem vinsten! (observera att vi åt under hela kvällen) det slutade i alla fall med några omgångar TWISTER och idag har jag trängingsvärk haha! En jättetrevlig kväll slutade med en godnatt puss från min älskling!

      hahaha jag älskar Sus min på den här bilden!  

SÖNDAG: tyvärr måste jag meddela att min söndag är ytterst tråkig! har städat, nu ska jag njuta av mitt kaffe och förbereda mig på arbete 16 - 21!

ARRIVEDERCI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback