Torsdag

Klockan 6.40 imorse vaknade jag av ett samtal från jobbet. Där var kris och de sökte desperat efter personal. Så en halvtimma senare satt jag på cykel påväg till mina beloved gamlingar.
Ska även jobba mellan 7-14 imorgon!

Har just avslutat ett samtal med min kära farmor! Jag kommer sakna henne (och Stickan) jättemycket, ännu mer än vad jag redan gör...
Det finns ingen som henne ♥ 


Igår var det väldigt trevligt hos Oscar!
Allt var som vanligt...
Nils pratade på om massa gojja som han egentligen inte vet något om. Oscar vägrar köpa det han säger och dumförklarar honom. Jag vägrar ge mig! Nils spiller vin! Amalia slinker in med något ytterst diplomatiskt. Nils börjar ge med sig. Nils spiller vin. Oscar börjar bli irriterad. Amalia & jag skrattar. Till slut kommer Nils fram till saken...

Som sagt, allt var som vanligt! :)

  
Nils lillebror, Gustaf... beklagade sig över att börja i tvåan! :)  

Snart kommer Amalia hit. Vi ska gå igenom kontraktet och smutta på lite vin...
Ha en fortsatt bra dag!
Ciao,
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback