LEDIG!

Idag har jag one day off sedan går jag in för att jobba hela helgen... SUCK!
Igår sov Fia & Amalia här, lika bra att köra på med en smygstart haha! Vi pratade lite om Oslo och häpnades över att det fortfarande är många frågetecken som vi måste ta itu med innan flytten...
Hursomhelst, det känns väldigt bra det här!
Ikväll ska jag förmodligen träffa Menzur och Eggan, det ser jag framemot...

I och med att jag fått betydligt fler besökare sen jag snyggade till min blogg tänkte jag passa på och fråga vad det är ni peeps vill läsa om i min blogg, eller om ni undrar över något?
Annars är jag nöjd över alla nyfikna som besöker mig! :)

Plain White T's - "Hey There Delilah" ; mmm... still going strong! 

Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback