Vem fan har sagt att det ska vara enkelt?!

MIN FREDAG:
Idag är har det varit en tuff dag, inte alls en av mina bättre dagar! Det har varit en ganska usel fredag. Jag är trött! jag skulle nog vilja säga att jag är ganska less också. Utmattad. Förvirrad. jag förstår bara inte ? Ingenting har varit lugnt idag. Ingenting har varit enkelt. Stress. Jag blir så ledsen. Vi förstår verkligen aldrig varandra. Din ton! Mina svar! jag finner inga ord. vi beter oss som främlingar. Eller nej! inte alls, man beter sig inte så mot främlingar.
Okey. Nu kom jag på det! ibland beter vi oss som fiender!
Snälla, låt det bli bättre...snart!

och nej. det har verkligen ingenting med min Ardit att göra.
Men JAG SAKNAR HONOM också!

gårdagen var trevlig!
nils, oscar å amalia kom över på kvällen och till slut hamnade vi på karaoken!
Vi var inte alls blyga och förgyllde allas torsdag med vacker stämma och eloise!

idag har jag shoppat också! bilder imorgon...

KRAM, trevlig helg!
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback